Το ενδεχόμενο να έρθει σε συμφωνία για διαφήμιση στη φανέλα της Μπαρτσελόνα εξετάζει ο υποψήφιος για την ανάληψη της προεδρίας του συλλόγου, Σάντρο Ροσέλ. Η παγκόσμια οικονομική κρίση, που πλήττει και το ποδόσφαιρο, δεν επιτρέπει, σύμφωνα με τον επίδοξο διάδοχο του Ζοάν Λαπόρτα, σε μία ομάδα να απορρίπτει ελαφρά τη καρδία σημαντικά έσοδα που θα έφερνε ένας σπόνσορας.
Αν τελικώς ο Ροσέλ πάρει αυτή την απόφαση στην περίπτωση που εκλεγεί, θα βάλει τέλος σε μία παράδοση που κρατά από την ίδρυση της «Μπάρτσα», πριν 111 χρόνια, καθώς τη φανέλα της έχει «κοσμήσει»-από το 2006 και μετά-μόνο η Unicef, στην οποία μάλιστα οι Καταλανοί προσφέρουν 1,5 εκατ. ευρώ ετησίως.