Το TikTok γίνεται η πρώτη εφαρμογή που γίνεται χορηγός σε μεγάλη διοργάνωση, αφού η UEFA ανακοίνωσε τη χορηγική συνεργασία για το EURO 2020.
Από την μία η πλατφόρμα θα προσφέρει αποκλειστικό υλικό και από την άλλη η UEFA στοχεύει να βάλει τους φίλους του ποδοσφαίρου όσο πιο μέσα γίνεται στη διοργάνωση.
Εκπρόσωπος της UEFA τόνισε πως “ως επίσημος χορηγός, η TikTok θα προσφέρει ένα μέρος όπου οι θαυμαστές μπορούν να παρακολουθούν τους αγαπημένους τους ποδοσφαιριστές, να μοιράζονται το καλύτερο περιεχόμενο ποδοσφαίρου TikTok και να δημιουργούν τις δικές τους ιδιαίτερες στιγμές, αντιδράσεις και πανηγυρισμούς στο τουρνουά”.