Την πρώτη φετινή του νίκη και 27η στην καριέρα του πανηγύρισε ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastian Vettel, ο οποίος ήρθε πρώτος στο Grand Prix της Μαλαίσιας, το δεύτερο του φετινού “μαραθωνίου”.
Δεύτερος στην πίστα Σεπάνγκ τερμάτισε ο Αυστραλός ομόσταυλός του, Mark Webber, με τη Red Bull να κάνει το 1-2 και να πραγματοποιεί έναν εκπληκτικό αγώνα στη βροχή της Μαλαισίας, αλλά υπήρξε μεγάλη ένταση ανάμεσα στους δυο πιλότους.
Ο Γερμανός πιλότος έχασε την πρωτιά από τον team-mate του στο πρώτο πιτ στοπ, αλλά εν συνεχεία τον πίεσε αρκετά και κατάφερε να ανακτήσει τη θέση του δέκα γύρους πριν την καρό σημαία, κάνοντας έξαλλο το αφεντικό της ομάδας, Christian Horner.
Όσο για τον ίδιο τον Αυστραλό, σχολίασε τα εξής, έχοντας πολλά νεύρα: “Η ομάδα με ενημέρωσε πως ο αγώνας τελείωσε και να κόψουμε ρυθμό… Στο τέλος ο Σεμπ πήρε τη δική του απόφαση, απολαμβάνει προστασία και έτσι έχουν τα πράγματα!”.
Το πόντιουμ συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton στο παρθενικό του βάθρο με τη Mercedes, ενώ τέταρτος ήρθε ο έτερος πιλότος της ομάδας, Nico Rosberg, σε έναν εκπληκτικό αγώνα για την ομάδα του.
Ωστόσο και μεταξύ των πιλότων της Mercedes υπήρξε θέμα, με τον Rosberg να ζητά επίμονα από την ομάδα του το πράσινο φως για να προσπεράσει τον team-mate του, αλλά πήρε αρνητική απάντηση.
Εγκατέλειψε στην αρχή του αγώνα ο Fernando Alonso, καθώς έσπασε η αεροτομή του και δεν μπήκε έγκαιρα στα πιτ για αλλαγή, με τον Vettel να είναι πρώτος πλέον στη βαθμολογία με 40 βαθμούς, ενώ τον ακολουθεί με εννέα λιγότερους ο νικητής της Αυστραλίας, Kimi Raikkonen.
Τα… πήραν στη Red Bull!
Δεν χάρηκαν ιδιαίτερα στη Red Bull τη νίκη της ομάδας τους και το 1-2 στη Σεπάνγκ.
Ο Sebastian Vettel μπορεί να νίκησε, αλλά υπέπεσε σε πειθαρχικό παράπτωμα και καλείται να δώσει εξηγήσεις στους ανθρώπους της ομάδας του για την απόφασή του να αγνοήσει τις εντολές τους και να προσπεράσει τον Mark Webber, βάζοντας σε κίνδυνο τα μονοθέσια.
Το αφεντικό της ομάδας, Christian Horner, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι «τα συμφέροντα των πιλότων μπήκαν πάνω από την ομάδα και αυτό ήταν κάτι που μας έφερε σε μία άβολη κατάσταση. Οι οδηγίες μας ήταν σαφείς, αλλά οι οδηγοί πήραν την κατάσταση στα χέρια τους».
Εν συνεχεία, τόνισε πως «κινδυνέψαμε να χάσουμε και τους 43 βαθμούς και πρέπει να έχουμε υπόψη μας πως υπάρχουν δύο σκέλη σε ένα πρωτάθλημα της Formula 1, αυτό των οδηγών κι αυτό των κατασκευαστών. Πάντως τελικά σαν ομάδα πήραμε 43 βαθμούς και δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κάτι περισσότερο».
Ο Helmut Marko είπε με τη σειρά του πως «είπαμε στους δύο πιλότους μας να μείνουν στις θέσεις τους γιατί ανησυχούσαμε για τα ελαστικά. Ήταν εντολή του Κρίστιαν Χόρνερ, όμως η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχο. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς να κάνεις κάτι» και συνέχισε:
«Θα πρέπει να μιλήσουμε μαζί του, γιατί η ομάδα πρέπει να έχει τον έλεγχο των πιλότων της. Δεν είμαστε σαν τη Mercedes, όπου υπάρχει ξεκάθαρα ο Νο1 και ο Νο2 πιλότος. Αντιμετωπίζουμε τους πιλότους μας το ίδιο».
Συγγνώμη από τον ομόσταυλό του ζήτησε ο Sebastian Vettel.
Μετά το τέλος του δεύτερου Grand Prix της σεζόν στην πίστα της Μαλαισίας και τη νίκη του, παραδέχτηκε το λάθος του για το ότι δεν άκουσε τις εντολές της ομάδας του και προσπέρασε τον Mark Webber, προκαλώντας και τον εκνευρισμό του.
«Στο τέλος του αγώνα ένιωθα ότι είχα πολύ καλό ρυθμό και με την καινούρια μέση γόμα της Pirelli ήμουν πιο γρήγορος και ήμουν κοντά στη μάχη.
Όμως έκανα ένα τεράστιο λάθος σήμερα. Θα έπρεπε να μείνουμε στις θέσεις που ήμασταν. Δεν αγνόησα καμία εντολή, αλλά τα έκανα θάλασσα.
Πήρα την πρωτιά από τον Mark και τώρα μπορώ να δω πόσο αναστατωμένος είναι, αλλά εγώ θέλω να είμαι ειλικρινής και να ζητήσω συγγνώμη.
Ρίσκαρα με την κίνησή μου να τον προσπεράσω, θα έπρεπε να το σκεφτώ καλύτερα. Αυτό βέβαια δεν θα τον κάνει να νιώσει καλύτερα, αλλά δεν το έκανα επίτηδες», δήλωσε ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής.