Το τμήμα μάρκετινγκ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θεωρείται -και όχι άδικα- ένα από τα κορυφαία στον κόσμο και το αποδεικνύει ακόμη μία φορά, καθώς προχώρησε σε δύο «χρυσοφόρες» συμφωνίες που θα αποφέρουν στον αγγλικό σύλλογο για τα επόμενα 8 χρόνια έσοδα ενός δις ευρώ!
Οι «κόκκινοι διάβολοι» θεωρούνται μία από τις περισσότερο κερδοφόρες ποδοσφαιρικές επιχειρήσεις στον πλανήτη, με το brandname να είναι ανάμεσα στα πιο αναγνωρίσιμα ανά τον κόσμο, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως οι «μπέμπηδες», μετά το γραφείο που άνοιξαν στο Χονγκ Κονγκ για την προώθηση της ομάδας στην Ασία, σύντομα θα εγκαινιάσουν ακόμα ένα, αυτή τη φορά στη Νέα Υόρκη.
Οργασμός… εκατομμυρίων!
Αν οι επιχειρήσεις θεωρούνται ένα παιχνίδι, τότε τα κέρδη είναι ο τρόπος που μετράνε το σκορ. Η ομάδα του Μάντσεστερ προχώρησε σε μία συμφωνία, της οποίας τα νούμερα… ζαλίζουν! Η εταιρεία ένδυσης NIKE, προσφέρει για 5 χρόνια το απίστευτο ποσό των 352 εκατ. ευρώ και μετατρέπει τη φανέλα της Γιουνάιτεντ ως την ακριβότερη στον κόσμο, αφήνοντας την Ρεάλ Μαδρίτης στη δεύτερη θέση, που χάνει την πρωτοκαθεδρία στις εμπορικές συμφωνίες.
Ο… οργασμός εκατομμυρίων δε σταματά εδώ για τους «μπέμπηδες», καθώς σε αυτό το ποσό, θα πρέπει να προστεθούν και τα έσοδα από τις φανέλες, που αγγίζουν τα 17,6 εκατ. ευρώ ετησίως. Με λίγα λόγια, οι πρωταθλητές Αγγλίας θα ενισχύσουν τα ταμεία τους, με το αστρονομικό ποσό των 89 εκατ. ευρώ για κάθε χρόνο από την πενταετή συμφωνία με τη ΝΙΚΕ, εισπράττοντας διπλάσια χρήματα συγκριτικά με τη «βασίλισσα» Ρεάλ.
Τρέχει… ιλιγγιωδώς με Chevrolet!
Η ΑΟΝ φεύγει, η Chevrolet έρχεται! Η νέα σεζόν θα βρει τους «κόκκινους διάβολους» με άλλον χορηγό, καθώς δε θα συνεχιστεί η συνεργασία με την ΑΟΝ, παραχωρώντας τη θέση της στη Chevrolet. Η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία, θα αποτελέσει τον κεντρικό χορηγό σε μία εμπορική συμφωνία που θα αποφέρει στον σύλλογο του Μάντσεστερ το ποσό των 440 εκατ. ευρώ για 8 χρόνια ή αν προτιμάτε 55 εκατ. ευρώ ετησίως.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σπάει το φράγμα των οικονομικών συμφωνιών, καθώς μόνο από τις εμπορικές συμφωνίες με την εταιρεία ένδυσης, αλλά και τον βασικό της χορηγό, θα εισπράξει περισσότερα από 142 εκατ. ευρώ το χρόνο!
Ο Larry Carter, οικονομικός διευθυντής της εταιρίας CISCO, είχε πει σχετικά με τον ανταγωνισμό: «Δεν έχει να κάνει πια με τους μεγάλους που νικούν τους μικρούς. Έχει να κάνει με τους γρήγορους που νικούν τους αργούς» και η Γιουνάιτεντ εκτός από μεγάλος σύλλογος, αποδεικνύει πως διαθέτει τα κατάλληλα αντανακλαστικά όσον αφορά τις χορηγικές συμφωνίες, τα οποία τις επιτρέπουν, παρά την οικονομική κρίση, να βρίσκεται στο θρόνο των ποδοσφαιρικών επιχειρήσεων, εκτοξεύοντας τα κέρδη της σε δυσθεώρητα ύψη.
Η εμπορική αυτοκρατορία των «κόκκινων διάβολων» προελαύνει, παρά τους χαλεπούς οικονομικούς καιρούς, ενώ τίποτα δε φαίνεται να μπορεί να σταματήσει την ευημερία του αγγλικού συλλόγου στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο, όσο το τμήμα μάρκετινγκ συνεχίζει να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από κάθε άλλον, να κλείνει συμφέρουσες χορηγικές συμφωνίες, που εκτοξεύουν τα έσοδα της ομάδας.