Αδιαμφισβήτητα ο πιο δύσκολος και εντυπωσιακός αγώνας που έχει γίνει στην Κω, μετά από 7 χρόνια περίπου. Πολύ σκόνη, τρελές θερμοκρασίες με πολλές εναλλαγές του καιρού, πολύ μεγάλος ανταγωνισμός, όπως μεγάλη επιμονή και υπομονή από όλους τους οδηγούς οι οποίοι είχαν ένα και μόνο πράγμα στο μυαλό τους…..τον τερματισμό του αγώνα με την καλύτερη δυνατή θέση.
Θέλω να ξεκινήσω κάπως ανάποδα τις ευχαριστίες, λέγοντας πως το μεγαλύτερο μπράβο πρέπει να το πάρουν τα παιδιά που βοήθησαν, ώστε να βγει ο αγώνας με ασφάλεια και χωρίς πολλά λάθη. Μιλάω για τους ξετουμπαριστές και τους μηχανικούς, που μετά από την πρόσκληση που τους κάναμε ανταποκρίθηκαν αμέσως. Τα ονόματά τους : Θωμάς Γαμπιεράκης, Κλάιντι Νέιμι, Κλάους Νέιμι, Ιπποκράτης Ζουμπουλίκος, Δημήτρης Ξενιτόπουλος , Θανάσης Κίτσος, Mikel Agora, Κωνσταντίνος Γερασίμου, Αποστόλης Τσαπαλιάρης & Απόστολος Σβετζούρης.
Χωρίς αυτούς τους ανθρώπους αγώνας δε βγαίνει, τους ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά και επιφυλάσσομαι για ένα κάλεσμα που προγραμματίζουμε για τέλος της βδομάδας.
Στη συνέχεια θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κο Θεόφιλο Μουζουράκη & Άγγελο Βαβλά (παλιό Μοντελιστή) εκπρόσωποι του Δήμου Κω, και την παρέα τους που παρευρέθηκαν στην πίστα παρακολούθησαν τον αγώνα αλλά ήταν παρόν και στις απονομές που πραγματοποιήθηκαν μετά το τέλος του αγώνα.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά όλα τα παιδιά από Ρόδο και Νίσυρο, τα οποία τιμούν πάντα τη διοργάνωση αυτή με την παρουσία αλλά και συμμετοχή τους ανεβάζοντας και αυτοί με τον τρόπο τους αλλά τις ικανότητές τους το επίπεδο των αγώνων στο νησί μας.
Τα ονόματά τους: Σωτήρης Σταύρας, Γιάννης Κακακιός, Παντελής Σταύρας, Χάρης Διακομιχάλης, Μαρία Σφακιανού & Γιώτα Φουσέκη.
Πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο Γιώργο Νες Παπούλη ο οποίος καλύπτει όλους τους αγώνες μας με φωτογραφικό υλικό το οποίο μας το παρέχει δωρεάν για κάθε χρήση
Την 1η θέση στο βάθρο κατέκτησε ο Σωτήρης Σταύρας από Νίσυρο με μοντέλο Kyosho Mp9 και κινητήρες Reds, σημειώνοντας 49 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας και αγώνα 37,880 sec. Μία θέση που τον κρατάει 1ο στη Γενική Κατάταξη του Πρωταθλήματος έχοντας ανοίξει τη διαφορά στους 4 Βαθμούς από τον Παράσχο Τριανταφύλλου.
2ος και προς έκπληξη όλων, ενώ και ο ίδιος έλεγε πριν τον αγώνα μεταξύ σοβαρού και αστείου πως θα χτυπήσει βάθρο, τερμάτισε ο Νίκος Μακρυγιάννης με μοντέλο Mugen Mbx7R και κινητήρες Alpha, σημειώνοντας 46 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας 39,947 sec. Με αυτό το αποτέλεσμα ανεβαίνει και αυτός ψηλά στην 4η θέση του Βαθμολογικού πίνακα.
3ος αφού απ΄ότι φαίνεται έχει πολύ καλή σχέση με τα βάθρα, τερμάτισε ο Παράσχος Τριανταφύλλου, με μοντέλο Sworkz S350EvoII και κινητήρες Reds. Με αυτό το βάθρο παραμένει ζωντανός στο κυνήγι της 1ης θέσης στη Γενική κατάταξη αφού είναι μόλις 4 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Σωτήρη Σταύρα.
4ος ο αδικημένος Πάρης Κενενούνης σημειώνοντας 43 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας 40.222 sec, με μοντέλο Mugen Mbx7R και κινητήρες Novarossi, ο οποίος στα τελευταία λεπτά του αγώνα και ενώ κρατούσε τη 2η θέση έμεινε από μπουζί χάνοντας αρκετό χρόνο και πέφτοντας στην 4η θέση του αγώνα. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια και αν συνεχίσει έτσι το Βάθρο δεν είναι μακριά.
5ος τερμάτισε ο Σωτήρης Τριανταφύλλου με μοντέλο Sworkz S350EvoII και κινητήρες Novarossi σημειώνοντας 42 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας 38,648 sec. Αρκετά προβλήματα και αυτός αφού αναγκάστηκε να μείνει εκτός αγώνας πολλά λεπτά. Οι 23 βαθμοί του δίνουν μέχρι στιγμής την 3η θέση στο Βαθμολογικό πίνακα και ευχόμαστε καλή συνέχεια.
6ος τερμάτισε ο Γιάννης Κακακιός απ΄την όμορφη Νίσυρο με μοντέλο Kyosho Mp9 και κινητήρες Reds σημειώνοντας 40 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας 40,635 sec. Του ευχόμαστε καλό ταξίδι και καλή επιστροφή στα πάτρια εδάφη αφού είναι κι αυτός ένας λόγος για τον οποίο δεν μπορεί και βεβαίως δεν έχει κάνει όλους τους αγώνες του Πρωταθλήματος.
Την 7η θέση κατέκτησε ο Θεοδόσης Χατζηκαλύμνιος με μοντέλο Mugen Mbx7R και κινητήρες Novarossi σημειώνοντας 38 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας 41,958 sec, παρόλα τα μικροπροβλήματα στη μετάδοση που είχε κατάφερε να πάρει τους βαθμούς τις 7ης θέσης σκαρφαλώνοντας στην 8η θέση της Γενικής κατάταξης του Πρωταθλήματος.
8ος ο νέος οδηγός Βασίλης Οικονόμου με μοντέλο Sworkz Evo I και κινητήρες Argus σημειώνοντας επίσης 38 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας μόλις λίγα χιλιοστά κάτω από το ρεκόρ αγώνα που κατέχει ο Σωτήρης Σταύρας 37,894 sec. Με αρκετά προβλήματα και αυτός κατάφερε να τερματίσει αυτό τον δύσκολο αγώνα παίρνοντας τους 1ους 4 Βαθμούς του.
9ος ύστερα από εγκατάλειψη τερμάτισε ο γνωστός και μη εξαιρετέος Στάθης Σταθόπουλος το ντουβάρι του Πρωταθλήματος αφού τίποτα δεν του χαλάει το κέφι για παιχνίδι η αγώνα με αυτοκίνητο Mugen Mbx7R και κινητήρες Novarossi σημειώνοντας 29 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας 39,233 sec.
Στη 10η θέση τερμάτισε ο υπολοχαγός μας Ζήσης Τσελώνης με αυτοκίνητο Xray Xb808 και κινητήρες Novarossi εγκαταλείποντας στον 8ο γύρο ενώ σημείωσε καλύτερο χρόνο πίστας 45,024 sec.
Την τελευταία θέση πήρε, μετά από εγκατάλειψη και αυτός, ο Αποστόλης Βαρσάμης με αυτοκίνητο Lrp S8 Bxr Evo και κινητήρες kyosho σημειώνοντας 6 γύρους με καλύτερο χρόνο πίστας 47,012 sec.
Επόμενος Αγώνας με πιθανή ημερομηνία 15 Νοεμβρίου 2015
Βαθμολογία Πρωταθλήματος
1, Σωτήρης Σταύρας 34 Βαθμούς
2, Παράσχος Τριανταφύλλου 30 Βαθμούς
3, Σωτήρης Τριανταφύλλου 23 Βαθμούς
4, Νίκος Μακρυγιάννης 20 Βαθμούς
5, Πάρης Κενενούνης 17 Βαθμούς
6, Αποστόλης Βαρσάμης 15 Βαθμούς
7, Στάθης Σταθόπουλος 14 Βαθμούς
8, Θεοδόσης Χατζηκαλύμνιος 14 Βαθμούς
9, Ζήσης Τσελώνης 12 Βαθμούς
10, Γιάννης Κακακιός 9 Βαθμούς
11, Βασίλης Οικονόμου 4 Βαθμούς