H εταιρεία Euromericas, γνωστή για τις μελέτες της πάνω στο
αθλητικό μάρκετινγκ, εξέδωσε τα αποτελέσματα της έρευνας της για τους
ποδοσφαιριστές με την μεγαλύτερη επιρροή στις ιστοσελίδες κοινωνικής
δικτύωσης. Στην κορυφή ο Λιονέλ Μέσι.
Τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο μέλος της αθλητικής βιομηχανίας. Πλέον δεν νοείται αθλητής ή ομάδα που δεν προωθεί την εικόνα της μέσω αυτών των ιστοσελίδων. Η εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ Euromericas έψαξε και βρήκε τους ποδοσφαιριστές που κρατούν την πρωτιά όσον αφορά τον αριθμό των οπαδών τους που τους ακολουθούν σε Facebook και Twitter.
Στην πρώτη θέση δεν βρίσκεται άλλος από το μεγάλο αστέρι της Μπαρτσελόνα και της εθνικής Αργεντινής, τον Λιονέλ Μέσι. Με 93 εκατ. χρήστες να παρακολουθούν τα νέα του στο Facebook
είναι ο αδιαμφισβήτητος «Βασιλιάς» της κοινωνικής δικτύωσης. Να
σημειώσουμε πως ο Μέσι ακόμα δεν έχει αποκτήσει επίσημο προφίλ στο
Twitter.
Πίσω από το Μέσι βρίσκεται το μεγάλο αντίπαλο δέος ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Ο άσος της Ρεάλ Μαδρίτης έχει συνολικά 92 εκατ. μέλη στα προφίλ του. Συγκεκριμένα διαθέτει 68 εκατ. οπαδούς στο Facebook και 24 εκατ.
ακολούθους στο Twitter. Μάλιστα η μελέτη αναφέρει πως οι αποκλειστικές
φωτογραφείς και βίντεο που ποστάρει αυξάνουν συνεχώς της εμπορικότητα
του.
Για την τρίτη θέση θα πρέπει να επιστρέψουμε στις τάξεις της Μπαρτσελόνα για να βρούμε τον Νεϊμάρ. Ο νεαρός αστέρας είναι φανατικός χρήστης των social media
και προσθέτει συνέχεια καινούργια βίντεο και φωτογραφίες στους
λογαριασμούς του. Έτσι ο αριθμός των οπαδών του έχει ανέβει στους 25 εκατ. στο Facebook και στους 9 εκατ. στο Twitter.
Μένουμε στην Μπαρτσελόνα, που είναι από την πλευρά της η ομάδα με
τους περισσότερους φίλους στα κοινωνικά δίκτυα, για να βρούμε στην
τέταρτη θέση τον αφανή της ήρωα Αντρές Ινιέστα. Ο Ισπανός άσος έχει 16 και 8 εκατ. φίλους, στο Facebook και το Twitter αντίστοιχα.
Η πέμπτη θέση ανήκει στο μεγάλο αστέρι της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τον Γουέιν Ρούνεϊ.
Ο Άγγλος επιθετικός δραστηριοποιείται κυρίως στο Facebook, στο οποίο
ποστάρει φωτογραφίες μετά από κάθε αγώνα κάνοντας χαρούμενους τους 18 εκατ. φίλους του.