Παρουσιάστηκε την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου στην αίθουσα του κινηματογράφου Ορφέα η νέα οπτική ταυτότητα του τουριστικού προορισμού Κως, η οποία περιελάμβανε την παρουσίαση ευρημάτων έρευνας, την παρουσίαση νέου λογότυπου και νέας ιστοσελίδας του προορισμού και την παρουσίαση νέων εφαρμογών επικοινωνίας για τις ανάγκες της τουριστικής προβολής. Στη συνέχεια προβλήθηκε νέο πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες κατασκευής της νέας ιστοσελίδας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δύναται δε να χρησιμοποιηθεί και σε επόμενες προωθητικές δράσεις.
To λογότυπο, το οποίο σχεδίασε η εταιρεία Linakis.digital – Sputnik Design Team, βασισμένο στα ευρήματα της έρευνας, είναι φρέσκο, διαχρονικό αλλά και σύγχρονο, σε λιτές γραμμές, αντικατοπτρίζοντας την αυτοπεποίθηση και τη δυναμική του προορισμού.
Η νέα ιστοσελίδα www.kos.gr που σχεδιάστηκε από την εταιρεία Reach είναι φιλική προς το χρήστη (user friendly), με ανανεωμένο υλικό και προσαρμόζεται δυναμικά και άμεσα σε κάθε διάσταση και προσανατολισμό οθόνης (responsive design).
Δημιουργήθηκε νέο οπτικοακουστικό υλικό για τις ανάγκες της προβολής και της διαφήμισης του προορισμού, που περιλαμβάνει φωτογραφίες και θεματικά βίντεο τα οποία ανέλαβε ο Μιχάλης Πατάκος, φωτογράφος – βιντεογράφος από την Κω.
Το κεντρικό βίντεο, που ακολουθεί τις εμπειρίες ενός ζευγαριού αναδεικνύοντας τις ομορφιές και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Κω, βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=LClFGkWvVY0.
Το συντονισμό των δράσεων είχε η Κατερίνα Κανταρζή, ειδική σύμβουλος του Δημάρχου σε θέματα τουρισμού σε συνεργασία με το Μάνο Παπακωνσταντίνου, στέλεχος μάρκετινγκ επί σειρά ετών, ο οποίος συμμετέχει συμβουλευτικά σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας του Δήμου Κω.