Στο πρώτο 1-2 της χρονιάς οδηγήθηκε η Ferrari στο ενδέκατο γκραν πρι της χρονιάς στην πίστα του Χόκενχαϊμ. Ο Φερνάντο Αλόνσο πήρε την καρό σημαία, έχοντας δαιμονισμένο ρυθμό. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος έκανε πολύ καλή εκκίνηση, την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Δέκα γκραν πρι είχε να γευτεί τη σαμπάνια του πρώτου ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος της σκουντερία, ήταν ταχύτερος από τον ομόσταβλό του, Φελίπε Μάσα με αποτέλεσμα στον 49ο γύρο να τον προσπεράσει, ύστερα από προτροπή των υπεύθυνων της ομάδας.
Η εκκίνηση το κλειδί
Όλοι οι πιλότοι είχαν προβλέψει ότι εκκίνηση θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στο γκραν πρι του Χοκενχαϊμ και έτσι έγινε. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, συνέχισε την αρνητική παράδοση του, όταν ξεκινά από την πρώτη θέση, καθώς και σήμερα ο τρόπος που επέλεξε να εκκινήσει ήταν καταστροφικός. Ο Γερμανός προτίμησε να κλείσει τον δεύτερο Αλόνσο, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον Μάσα, ο οποίος και το εκμεταλλεύτηκε με τον κάλύτερο τρόπο.
Επίδειξη δύναμης η Ferrari
Δαιμονικό ρυθμό παρουσίασε η σκουντερία στη Γερμανία με τους πιλότους της να κατεβάζουν συνεχώς τους χρόνους κάνοντας τον έναν ταχύτερο χρόνο μετά τον άλλον.
Ωστόσο, και σε αυτό το γκραν πρι οι εσωτερικές μάχες δεν έλειψαν, με τους υπεύθυνους της Ferrari να χειρίζονται πολύ… κομψά το θέμα. Την ώρα που ο Αλόνσο γύριζε πιο γρήγορα στην πίστα, ο Μάσα ενημερώθηκε από την ομάδα, κάνοντας απλά στην άκρη για να προσπεράσει ο Ισπανός.
Τα λάθη πληρώνονται
Μπορεί να εκκίνησε από την πρώτη θέση, ωστόσο ο Φέτελ είδε την καρό σημαία από την τρίτη, μη μπορώντας να διεκδικήσει οτιδήποτε καλύτερο από την ιταλική ομάδα.
Το γερμανικό γκραν πρι δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελαν οι άνθρωποι των «κόκκινων ταύρων», καθώς πέρα από την καταστροφική εκκίνηση του Φέτελ, ο Γουέμπερ αντιμετώπισε πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού, με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση να πιέσει. Ο Αυστραλός πιλότος εν τέλει είδε την καρό σημαία από την έκτη θέση.
Κερδισμένη η McLaren
Απογοητευμένος ήταν ο Λιουίς Χάμιλτον για την έκτη θέση εκκίνησης, ωστόσο ο Βρετανός ολοκλήρωσε τον αγώνα από την τέταρτη θέση, εκμεταλλευόμενος τα προσπεράσματα στην εκκίνηση. Ο Μπάτον τερμάτισε μια θέση πίσω από τον ομόσταβλό του, στην πέμπτη θέση. Ο Βρετανός κατάφερε να οδηγήσει προσεκτικά και να καθυστερήσει την είσοδό του στα πιτ, χωρίς να καταφέρει να κερδίσει κάποια θέση.
Έπρεπε αλλά δεν τα κατάφερε
Πρωταγωνιστικό ρόλο θα έπρεπε να έχει η Mercedes στην πίστα Χόκενχαϊμ, ωστόσο η απόδοση της ομάδας δεν ενθουσίασε. Οι πιλότοι τερμάτισαν στην όγδοη και ένατη θέση με τον Ρόσμπεργκ και Σουμάχερ αντίστοιχα. Μακριά από την καλή της εμφάνιση και η Force India με τους Λιουίτσι και Σούτιλ να τερματίζουν στη 16η και 15η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Αλόνσο, Ferrari, 1:28:38.86
2. Μάσα, Ferrari, +4.196
3. Φέτελ, Red Bull, +5.121
4. Χάμιλτον, McLaren, +26.896
5. Μπάτον, McLaren, +29.482
6. Γουέμπερ, Red Bull, + 43.606
7. Κούμπιτσα, Renault, 1 γύρος
8. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1 γύρος
9. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
10. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
11.Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
12.Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
13.Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
14.Ντε λα Ρόσα, Sauber,+ 1 γύρος
15.Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
16.Λιουίτσι, Force India, +2 γύροι
17.Σούτιλ, Force India, +2 γύροι
18.Γκλοκ, Virgin, +3 γύροι
19.Σένα, HRT, + γύροι
Εγκατέλειψαν :
Κοβαλάινεν, Lotus
Ντι Γκράσι, Virgin
Γιαμαμότο, HRT
Τρούλι, Lotus
Μπουεμί, Toro Rosso
Βαθμολογία οδηγών:
1. Χάμιλτον, 157
2. Μπάτον, 143
3. Φέτελ, 136
4. Γουέμπερ, 136
5. Αλόνσο, 123
6. Ρόσμπεργκ, 94
7. Κούμπιτσα, 89
8. Μάσα, 85
9. Σουμάχερ, 38
10. Σούτιλ, 35
11. Μπαρικέλο, 29
12. Κομπαγιάσι, 15
13. Λιούτζι, 12
14. Πετρόφ, 7
15. Μπουεμί, 7
16. Αλγκουερσουαρί, 3
17. Χούλκενμπεργκ, 2
Βαθμολογία Κατασκευαστών :
1.McLaren, 300
2.Red Bull, 272
3.Ferrari, 208
4.Mercedes, 132
5.Renault, 96
6.Force India, 47
7.Williams, 31
8.Sauber, 15
9.Toro Rosso, 10
Πηγή:www.sport-fm.gr