Στον αγώνα – θρίλερ του Σίλβερστουν ο Μαρκ Γουέμπερ κατάφερε να εκμεταλλευτεί το δώρο του Σεμπάστιαν Φέτελ και να πάρει μια νίκη ιδιαίτερη ς σημασίας για αυτόν, καθώς έγινε ο πρώτος πιλότος με τρεις νίκες στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Χάμιλτον έδωσε τη χαρά της 2ης θέσης στο βρετανικό κοινό, ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ συμπλήρωσε το βάθρο.
Η εκκίνηση έφερε συγκλονίστηκες ανακατατάξεις στον αγώνα, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να χάνει τον έλεγχο του μονοθέσιού του και να μένει τελευταίος. Ο Γουέμπερ βρέθηκε πρώτος, ενώ ο Κούμπιτσα ακολούθησε στην πρώτη τριάδα.
Δύο Red Bull, δύο θυμοί
Η νίκη του Γουέμπερ είχε ιδιαίτερη σημασία- όπως προείπαμε – καθώς έτρεχε με την παλιά αεροτομή. Τα παράπονα ήταν πολλά από τον Αυστραλό, δηλώνοντας μάλιστα ότι θα προτιμούσε να εκκινήσει από την 3η θέση. Ο πιλότος της Red Bull από την αρχή του αγώνα πήρε την πρωτοπορία μετά το τραγικό λάθος του teammate του και την κράτησε μέχρι το τέλος… πίνοντας την πιο γλυκιά σαμπάνια της καριέρας του.
O Φέτελ από την τελευταία θέση, που έπεσε έκανε έναν συγκινητικό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην 7θη θέση, παραδίδοντας μαθήματα πείσματος και αγωνιστικού εγωισμού. Σημειώνεται ότι ο “baby Schumi” πέρασε τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στον 41ο γύρο για να πετύχει το τελικό αποτέλεσμα.
Φοβερή οικοδέσποινα η McLaren
Η βρετανική ομάδα θα ήθελα τα πρώτα δύο σκαλιά του βάθρου να έχουν τους πιλότους της. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν έγινε, αλλά δεν μπορεί να είναι και ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Μπορεί, λοιπόν, σαν οικοδέσποινα να έδωσε την πρώτη θέση στη Red Bull, ωστόσο, οι Χάμιλτον και Μπάτον από τις θέσεις δύο και τέσσερα δεν στέρησαν το χαμόγελο από τα χείλη του κοινού της.
Οι δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές είχαν διαφορετικό αγώνα. Ο Χάμιλοτον πάλευε με τον Γουέμπερ για την πρώτη θέση, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, ενώ ο Μπάτον από την 14η θέση, κατάφερε να κάνει έναν καθαρό αγώνα και να κερδίσει δέκα θέσεις με το σπαθί του.
Οι εκπλήξεις
Σε έναν αγώνα όπου το στοιχείο της έκπληξης κρύβονταν σε κάθε στροφή, είδαμε αρκετούς πιλότους να βρίσκονται σε θέσεις που δεν έχουν συνηθίσει.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ είχε ανέβει για τελευταία φορά στο βάθρο στο κινέζικο Grand Prix. Ο Γερμανός, με την τρίτη θέση στη Βρετανία, έκανε τα φετινά του βάθρα τρία, δίνοντας για ακόμα μια φορά στην ομάδα του εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Ο πιλότος της Williams, Ρούμπενς Μπαρικέλο, συνέχισε α βρίσκεται σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Μετά την τέταρτη θέση στη Βαλένθια, κατετάγη πέμπτος στη Βρετανία, δίνοντας απλόχερα τη χαρά στους ανθρώπους της ομάδας του. Ο Χούλκενπεργκ με τη σειρά του συμπλήρωσε τη δεκάδα, παίρνοντας έναν βαθμό.
Ο Κομπαγιάσι μας εξέπληξε με την έκτη θέση. Ο Ιάπωνας πιλότος της Sauber στη Βαλένθια είχε κερδίσει την 7η θέση, αλλά στο Σίλβερστοουν ανέβασε το ρυθμό του, ανεβαίνοντας περισσότερο στην κατάταξη.
Ferrari = απογοήτευση
Η ιταλική ομάδα πριν την έναρξη από κάθε αγώνα ευελπιστεί ότι οι αναβαθμίσεις της θα πιάσουν τόπο και θα καταφέρει να κοντράρει στα ίσα τις Red Bull και McLaren. Όμως, ακόμα δενν μας έχει πείσει. Ο Αλόνσο εκκίνησε από την 3η θέση, γρήγορα έπεσε στην πέμπτη και ο αγώνας του έδειχνε ότι θα του φέρει ένα μέτριο αποτέλεσμα. Τελικά, το λάθος της ομάδας του να μην του πει να περάσει τον Κούμπιτσα του στέρησε τη διέλευση του από τα pit, γεγονός που τον έριξε αρκετές θέσεις και έτσι τερμάτισε 14ος.
Ο Φελίπε Μάσα είχε ένα εφιαλτικό ξεκίνημα, μετά την επαφή του με τον Αλόνσο, πέφτοντας στην 23η θέση. Ο Βραζιλιάνος δεν κατάφερε να κάνει τον αγώνα του Φέτελ και βρέθηκε στην 15η θέση.
Η εγκατάλειψη του Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν η πρώτη του Πολωνού για φέτος και μάλιστα έγινε μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Renault.
Το Live του αγώνα:
52/52 Ο Γουέμπερ κατάκτησε τη νίκη, 2ος ο Χάμιλτον, 3ος ο Ρόσμπερκ, 4ος ο Μπάτον, 5ος ο Μπαρικέλο.
51/52 Το replay έδειξε ότι ο Λιούτσι χτύπησε τη ρόδα του Αλόνσο.
50/52 Ο Αλόνσο στα pit. Κίνηση που προκάλεσε έκπληξη.
46/52 O Αλγκερσουάρι είναι εκτός πίστας και εγκαταλείπει.
44/52 Ο Μάσα μπορεί να είναι στη 16η θέση, αλλά έκανε τον ταχύτερο χρόνο, κάνοντας 1:32:773 sec.
43/52 Ταχύτερος γύρος από τον Χάμιλτον με χρόνο 1:32:793 sec.
42/52 Δέκα γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ο Γουέμπερ είναι κοντά σε μια νίκη γοήτρου.
41/52 Ο Φέτελ προσπέρασε τον Σουμάχερ για την 8η θέση.
40/52 Ο Μπάτον από την 4η θέση ευελπιστεί να προσπεράσει τον Ρόσμπεργκ καινα ανέβει στο βάθρο.
39/52 Ο Αλόνσο, εκνευρισμένος, ζητά από την ομάδα του να μην έχει άλλη επικοινωνία μέχρι το τέλος του αγώνα.
35/52 Από την τρίτη θέση (που εκκίνησε) ο Αλόνσο είναι 15ος μετά το προσπέρασμα του στον Μπουεμί.
34/52 Ο Ρόσμπεργκ είναι τρίτος, πίσω από τους Χάμιλτον και Γουέμπερ.
34/52 Κίτρινη σημαία για 2η φορά στην πίστα, τη στιγμή που ο Αλόνσο προσπαθεί να περάσει τον Αλγκερσουάρι.
33/52 Σούτιλ και Σουμάχερ μας πρόσφεραν ακόμα μια “μάχη” ρόδα με ρόδα.
32/52 Νέος ταχύτερος γύρος από τον Μαρκ Γουέμπερ.
29/52 Ο Αλγκερσουάρι αλλάζει ελαστικά.
28/52 Kίτρινη σημαία στην πίστα, ώστε να καθαριστεί από τα κομμάτια της αεροτομής του Ντε λα Ρόσα, που προκλήθηκαν μετά την επαφή με τον Σούτιλ.
28/52 Ο Χούλκενμπεργκ στα pit.
27/52 Ποινή διέλευσης για τον Αλόνσο για το προσπέραασμά του στον Κούμπιτσα.
23/52 Ένα εξάρτημα από τη δεξιά πλευρά του μονοθέσιου του Ρόσμπεργκ έχει ξεκολλήσει.
22/52 Η έξοδος του Μπάτον από τα pit έφερε τον Βρετανό πίσω από τη “μάχη” των Ρόσμπεργκ – Αλόνσο.
21/50 Η Ferrari του Αλόνσο πέρασε τον Αλγκερσουάρι και τώρα έχει βάλει πλώρη για την 5η θέση του Ρόσμπεργκ.
21/50 Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα εγκαταλείπει για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα, ενώ ο Σουμέχερ περνά στη 10η θέση.
18/52 Ο Γουέμπερ μετά το pit του διατήρησε την πρωτοπορία στον αγώνα.
17/52 Ο Αλόνσο προσπερνά τον Κούμπιτσα, πατώντας στο kerb, μπαίνοντας στη δεξιά πλευρά του Πολωνού.
17/52 Σούτιλ και Πετρόφ στα pit. Ο Χάμιλτον επιλέγει και αυτός τη σκληρή γόμα ελαστικών.
16/52 Ο Φέτελ πέρασε τον Γιαμαμότο και βρίσκεται πλέον στην 22η θέση.
16/52 Οι άνθρωποι της McLaren είναι ενθουσιασμένοι με την απόδοση του Μπάτον.
15/52 O Μπαρικέλο κατά την έξοδό του από τα pit βρέθηκε στη 13η θέση, πίσω από τον Αλόνσο.
14/52 Γρήγορο pit stop για τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα.
13/52 Αλόνσο, Μπαρικέλο και Κομπαγιάσι στα pit.
12/52 Ο Χάμιλτον κάνει ταχύτερο γύρο. Ο Σουμάχερ βάζει σκληρά ελαστικά και θα πάει μέχρι τέλος με τη συγκεκριμένη γόμα.
10/52 Ο Ντι Γκράσι στα pit.
9/52 Ο Μάσα προσπέρασε το εμπόδιο της HRT του Γιαμαμότο.
8/52 1.8 sec η διαφορά των Γουέμπερ – Χάμιλτον.
7/52 Ο Γουέμπερ έκανε τον ταχύτερο γύρο, αλλά ο Χάμιλτον από πίσω του πιέζει ασφυκτικά.
6/52 Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari προσπαθεί να προσπεράσει τον Ρόσμπεργκ, αλλά ο Γερμανός δεν τον αφήνει.
6/52 Ο Μάσα είναι στην 23η θέση, κάθώς είδαμε ότι υπήρξε επαφή με τον teammate του, Φεράντο Αλόνσο στην εκκίνηση.
4/52 Το replay έδειξε καθαρά ότι ο Φέτελ από μόνος του χάλασε τον αγώνα του. Ο Γουέμπερ “βούτηξε” στην εσωτερική, ο Γερμανός βγαίνει, αρχικά, εκτός και κατά την επιστροφή του χάνει τον έλεγχο του μονοθέσιού του και ξαναβγαίνει, για να βρεθεί στην τελευταία θέση.
3/52 Γουέμπερ, Χάμιλτον, Κούμπιτσα, Ρόσμπεργκ, Αλόνσο, Μπαρικέλο, Σουμάχερ και Μπάτον στην πρώτη οχτάδα, οδηγούν την κούρσα.
2/52 Σκληρή γόμα για τον Φέτελ, που θα πάει μέχρι τέλους με αυτήν την επιλογή.
2/52 Ο Αλόνσο έχει πέσει στην 5η θέση, ενώ ο Μάσα μπήκε στα pit.
1/52 Συναρπαστική εκκίνηση!!! Ο Φέτελ είναι εκτός πίστας. Ο Γουέμπερ πρώτος, ο Χάμιλτον 2ος, 3ος ο Κούμπιτσα.
Μικρά – μικρά
15:00 Οι 24 πιλότοι ξεκίνησαν το γύρο προθέρμανσης…
14:59 Οι πιλότοι δέχονται τις τελευταίες φροντίδες από τους ανθρώπους των ομάδων τους, ώστε να είναι απόλυτα έτοιμοι πριν εκκινήσει ένας από τους σημαντικότερους αγώνες του που βρίσκονται στο καλεντάρι της Formula 1.
14:55 Τα σύννεφα λείπουν από το βρετανικό ουρανό, ενώ οι καιρικές προβλέψεις κάνουν λόγο για ένα ηλιόλουστο Grand Prix.
14:50 Η σειρά εκκίνησης έχει ως εξής:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:29.615
2. Γουέμπερ, Red Bull, 1:29.758
3. Αλόνσο, Ferrari, 1:30.426
4. Χάμιλτον, McLaren, 1:30.556
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:30.625
6. Κούμπιτσα, Renault, 1:31.040
7. Μάσα, Ferrari, 1:31.172
8. Μπαρικέλο, Williams, 1:31.175
9. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, 1:31.274
10. Σουμάχερ, Mercedes, 1:31.430
11. Σούτιλ, Force India
12. Κομπαγιάσι, Sauber
13. Χούλκενμπεργκ, Williams
14. Μπάτον, McLaren
15. Λιουίτζι, Force India
16. Πετρόφ, Renault
17. Μπουεμί, Toro Rosso
18. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
19. Κοβαλάινεν, Lotus
20. Γκλοκ, Virgin
21. Τρούλι, Lotus
22. Ντι Γκράσι, Virgin
23. Τσάντχοκ, HRT
24. Γιαμαμότο, HRT
14:47 Όσο φτάνουμε στην ώρα της εκκίνησης η αγωνία κορυφώνεται. Ο Φέτελ θα φτάσει στη νίκη; Ο Γουέμπερ θα αντέξει στην πίεση, οδηγώντας με το παλιό σασί; Ο Αλόνσο θα επανέρθει στην πρώτη θέση του βάθρου ύστερα από την πρεμιέρα του πρωταθλήματος; Ερωτήματα που θα απαντηθούν σε λίγη ώρα από τους πιλότους, μέσα από τη “μάχη” του ιστορικού Σίλβερστοουν.
14:44 Αρκετοί διάσημοι έχουν κοσμήσει με την παρουσία τους το χώρο του grid. Ο ποδοσφαιριστής της Τσέλσι Μικαέλ Εσιέν, ο Ρόουαν Άτκινσον ή αλλιώς ο γνωστός “Mr. Bean” είναι μερικές από τις λαμπερές προσωπικότητες.
14:42 Ο Μαρκ Γουέμπερ υπόσχεται μέσω του BBC να δώσει τον καλύτερό του εαυτό για τα μέλη της ομάδας.
14:40 Η θερμοκρασία στην πίστα του Σίλβερστοουν αγγίζει τους 35 βαθμούς κελσίου.
Πηγή:www.sport24.gr