Στη δεύτερη νίκη του έφτασε ο Τζένσον Μπάτον στο φετινό πρωτάθλημα, διατηρώντας την παράδοση της Κίνας.
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren έγινε ο έβδομος οδηγός που θα ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Δεύτερος ο εκπληκτικός Χάμιλτον, προσφέροντας το 1-2 για τη βρετανική ομάδα. Καταστροφικός αγώνας για τις Red Bull.
Συνεχίζει τις πολύ καλές εμφανίσεις ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος και στον γκραν πρι της Κίνας εκπροσώπησε τη Mercedes GP στο τρίτο σκαλί του βάθρου, κερδίζοντας για ακόμη μια φορά την εσωτερική μάχη με τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος τερμάτισε στη 10η θέση.
Το γκραν πρι της Κίνας τα είχε όλα… σκληρές μάχες, προσπεράσεις, βροχή και αρκετές παρατυπίες… Η δράση ξεκίνησε μόλις από τον πρώτο γύρο, εκεί που ο Αλόνσο έριξε στο καναβάτσο τον Φέτελ. Ωστόσο, ο Ισπανός εκκίνησε πριν τα φώτα να σβήσουν, παίρνοντας ποινή διέλευσης από τα πιτ.
Δαιμονισμένος ρυθμός από τον Χάμιλτον !
Για ακόμη ένα γκραν πρι ο Λιουίς Χάμιλτον χάρισε θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οι οποίοι θα εύχονται να συνεχίσει να εκκινεί από χαμηλές θέσεις. Ο Βρετανός πιλότος έδωσε σκληρές μάχες, βγαίνοντας νικητής σε όλες, φτάνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Η McLaren είχε πολύ καλό ρυθμό στο κινεζικό γκραν πρι και εκμεταλλευόμενη και το πλεονέκτημα του συτήματος F-Duct αλλά και όσα συνέβησαν στον αγώνα έφτασε στο 1-2, ανατρέποντας την εικόνα της εκκίνησης.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Τζένσον Μπάτον, είχε σταθερή απόδοση, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα βρίσκονταν στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Ρόσμπεργκ. Ο Βρετανός πιλότος εκμεταλλεύτηκε το οδηγικό λάθος του πιλότου της Mercedes και πήρε την πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος.
Ο Μπάτον ωστόσο, δεν είχε εύκολο έργο, καθώς η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας, μηδένισε τις διαφορές και ανάγκασε τον Βρετανό να δώσει μια ακόμη μάχη για να διατηρηθεί στην πρώτη θέση.
O Παγκόσμιος Πρωταθλητής έφτασε στη δεύτερη νίκη του για φέτος, ύστερα από τον αγώνα της Αυστραλίας και γίνεται ο πρώτος πιλότος που διπλασιάζει τις νίκες του στο φετινό πρωτάθλημα.
Τους χάλασε το πάρτι…
Αρνητική παράδοση έχει δημιουργήσει ο πιλότος της Red Bull στο φετινό πρωτάθλημα, καθώς έχει εκκινήσει τρεις φορές από την Πολ Ποζίσιον, αλλά καμία φορά δεν έχει καταφέρει να διατηρήσει τη θέση του. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και για τον Γερμανό η μέρα άρχισε πολύ άσχημα.
Παρά το γεγονός ότι κατά την εκκίνηση είχε στήσει το μονοθέσιό του με σκοπό να διατηρήσει την πρώτη θέση, ο Γερμανός έπεσε θύμα του πιλότου της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός εκκίνησε αντικανονικά, πριν σβήσουν τα φώτα, με αποτέλεσμα να επωφεληθεί και να προσπεράσει τον Γερμανό της Red Bull, ο οποίος έχασε ακόμη μια θέση από τον ομόσταβλό του, Μαρκ Γουέμπερ.
Σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω η βροχή, αλλά και η έξοδος τριών μονοθέσιων στον πρώτο γύρο, ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπει στην πίστα και τους πιλότους να… τρέχουν προς τα πιτ για αλλαγή ελαστικών. Ο Φέτελ κατάφερε να τερματίσει στην έκτη θέση πίσω από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Δύσκολη ημέρα είχε και ο Μαρκ Γουέμπερ, τον οποίον η καρό σημαία τον βρήκε στην όγδοη θέση.
Ο βιαστικός Αλόνσο…
Την παροιμία του λάου «όποιος βιάζεται σκοντάφτει» δεν συμμερίστηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος εκκίνησε πριν τα φώτα σβήσουν. Ο Αλόνσο μπορεί να πήρε την πρώτη θέση, αλλά αυτό δεν κράτησε για πολύ, καθώς οι αγωνοδίκες αντιλήφθηκαν την «παρανομία» του Ισπανού πιλότου της σκουντερία και του έδωσαν ποινή εισόδου- εξόδου από τα πιτ.
Ο Αλόνσο ωστόσο κατάφερε να αναρριχηθεί και τελικά να πλασαριστεί στην τέταρτη θέση. Υποτονική ήταν και η απόδοση του Φελίπε Μάσα, ο οποίος τερμάτισε στην ένατη θέση. Την παράσταση έκλεψε η εσωτερική μάχη των πιλότων, την ώρα που έμπαιναν στα πιτ. Τα δύο μονοθέσια ήρθαν ρόδα με ρόδα, νικητής αυτής της μάχης ήταν ο Ισπανός πιλότος. Το συγκεκριμένο συμβάν πυροδοτεί τις φήμες για τις κακές σχέσεις των δύο πιλότων.