Ο Τζένσον Μπάτον ήταν ο μεγάλος νικητής του δεύτερου γκραν πρι στην πίστα Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Ο Βρετανός πιλότος εκμεταλλεύτηκε την ατυχία του Σεμπάστιαν Φέτελ, που εγκατέλειψε στον 26ο γύρο, και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, για πρώτη φορά φέτος. Κούμπιτσα και Μάσα συμπλήρωσαν το πόντιουμ, με τον Πολωνό πιλότο της Renault να κάνει έναν πολύ καλό αγώνα. Στη 12η θέση τερμάτισε ο Μίκαελ Σουμάχερ.
«Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει σε έναν αγώνα γκραν πρι», έλεγε χθες ο Μίκαελ Σουμάχερ και επιβεβαιώθηκε περίτρανα σήμερα. Αρχικά, οι ατυχίες για τον Σεμπάστιαν Φέτελ συνεχίζονται, δημιουργώντας μια αρνητική παράδοση στο φετινό πρωτάθλημα. Στο Άλμπερτ Παρκ, εκκίνησε από την πρώτη θέση, αλλά στον 26ο γύρο το πρόβλημα στα φρένα του, τον έφερε εκτός αγώνα, κάνοντας το 2 στα 2, αφού και στο Μπαχρέιν αν και εκκίνησε πρώτος δεν κατάφερε να τερματίσει.
Την ατυχία του Φέτελ εκμεταλλεύτηκε ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος τον ακολουθούσε. Ο Βρετανός πιλότος, ο οποίος είχε κερδίσει και πέρυσι στον αγώνα της Μελβούρνης, πήρε την πρώτη του νίκη για φέτος με τη νέα του ομάδα. Η McLaren φάνηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστική με καλύτερη απόδοση.
Ωστόσο, από την αρχή ο αγώνας πήρε μια άγρια ομορφιά. Πριν ανάψουν τα πράσινα φώτα η βροχή έκανε την εμφάνιση της, προβληματίζοντας τις ομάδες για την επιλόγη των ελαστικών.
Έπειτα άρχισαν οι… χοροί, στην πρώτη στροφή ο Αλόνσο είχε επαφή με τον Ρόσμπεργκ, ενώ στη στροφή 5 ακολούθησε ακόμη μια σύγκρουση με τους Μπουεμί, Χούλκενμπεργκ και Κομπαγιάσι να συμμετέχουν. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να μπει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Στη συνέχεια οι μάχες ήταν πολλές… Από την αρχή έδειξε τις προθέσεις του ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος εκκίνησε από την 11η θέση. Ο Βρετανός πίεσε πολύ και ανέβηκε αρκετές θέσεις, τερματίζοντας τελικά έκτος, γλιτώνοντας κυριολεκτικά πάρα τρίχα στον τελευταίο γύρο, την ώρα που είχε σύγκρουση με τον Γουέμπερ, ο οποίος τερμάτισε ένατος.
Εντυπωσιακός ήταν ο αγώνας για τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του αρχικά τη McLaren του Χάμιλτον και αργότερα τη Ferrari του Φελίπε Μάσα. Το σημερινό βάθρο είναι το ενδέκατο για τον Πολωνό πιλότο.
Έντονη ήταν η εσωτερική μάχη των πιλότων της Ferrari. Οι Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο από νωρίς βρέθηκαν στις θέσεις 3 και 4, με τον Ισπανό πιλότο της σκουντερία να πιέζει και να προσπαθεί να περάσει μπροστά του. Επιπλέον, η Ferrari ακολούθησε στρατηγική ενός πιτ στοπ, δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων ομάδων.