Η Μπορούσια Ντόρτμουντ ξέρει πώς να πουλάει ποδοσφαιρικές φανέλες! Αυτό διαπιστώθηκε με τον πλέον περίτρανο τρόπο την Πέμπτη (5/7), όταν η νταμπλούχο Γερμανίας προχώρησε στα “αποκαλυπτήρια” των εμφανίσεων για τη νέα σεζόν, με την Λίζα Ρόσμπαχ να αποτελεί το “δυνατό χαρτί” των Βεστφαλών.
Η 25χρονη, σύντροφος του γκολκίπερ της ομάδας Ρόμαν Βάιντερφελερ, είναι το κεντρικό πρόσωπο στη νέα διαφημιστική καμπάνια του συλλόγου για την προώθηση των νέων φανελών (έχουν για πρώτη φορά την υπογραφή της Puma), με την πανέμορφη Γερμανίδα να κλέβει με το… καλημέρα την παράσταση.
Φυσικά, πέρα από την παρουσία της Ρόσμπαχ η νέα καμπάνια ξεχωρίζει και για τα δύο σλόγκαν, που έχουν ως αποδέκτες τους δύο μεγάλους αντιπάλους της Ντόρτμουντ, Μπάγερν Μονάχου και Σάλκε.
“Έχουμε ήδη μπει μέσα στην πιατέλα (σ.σ. το τρόπαιο του πρωταθλητή στη Γερμανία) αγαπητή Μπάγερν”, είναι το μότο για τη Μπάγερν, ενώ για τη Σάλκε υπάρχει το εξής μήνυμα: “Απλά κοιτάζετε, μην αγγίζετε”.
Όσον αφορά στην καιτονομία των νέων εμφανίσεων αυτή είναι τα δύο αστέρια στη φανέλα για πρώτη φορά στην ιστορία της BVB, τα οποία αντιπροσωπεύουν τα πέντε πρωταθλήματα Γερμανίας.