Έκλεισε και ο αγώνας της 3ης Αγωνιστικής την περασμένη Κυριακή στη χωμάτινη πίστα του Αγίου Ιωάννη στο Ζηπάρι.
Ένας αγώνας με πάρα πολλές ανακατατάξεις μέχρι το τέλος !
Ο Σωτήρης Τριανταφύλλου σε έναν συναρπαστικό αγώνα γιαυτόν αφού έσπασε τους 36 γύρους του Στέλιου Θεολογίτη τερμάτισε πρώτος με αυτοκίνητο Kyosho Mp9 και κινητήρα Novarossi σημειώνοντας 37 σε 30 λεπτά αγώνα με καλύτερο χρόνο πίστας 46,073 sec.
Δεύτερος στο βάθρο και κατακτώντας για δεύτερη φορά τους 130 βαθμούς τερμάτισε ο Reno Savoya του Πρωταθλήματος Στάθης Σταθόπουλος με αυτοκίνητο Xray Xb 808 και κινητήρα Argus 21. Σε συνεχή πόλεμο για την κατάκτηση της θέσης μέχρι το τελευταίο λεπτό του αγώνα είχε με τον Παράσχο Τριανταφύλλου ο οποίος έτρεχε με αυτοκίνητο Mugen Mbx6 και κινητήρα Novarossi. Όλα έδειχναν πως ο Παράσχος είχε τη δυνατότητα να ανέβει πιο ψηλά στο βάθρο αλλά στον τελευταίο γύρο και ενώ ήταν μία ανάσα πίσω από το Xray του Σταθόπουλου ο εμπρός αριστερός τροχός του Mugen δεν του έκανε τη χάρη να μείνει στη θέση του εγκαταλείποντας στον 31ο γύρο του αγώνα διατηρώντας την 3η θέση στο βάθρο και την δεύτερη θέση στη Γενική κατάταξη της Βαθμολογίας.
Τέταρτος επιτέλους τερμάτισε για πρώτη φορά φέτος ο Σωτήρης Δήμου με αυτοκίνητο Associated Rc8 και κινητήρα Novarossi 21. Σε έναν πολύ καλό αγώνα γιαυτόν αφού είχε την προοπτική να τερματίσει πολύ ψηλότερα. Τα απανωτά σβησίματα του κινητήρα προς το τέλος του αγώνα δεν του επέτρεψαν να κρατήσει τον πολύ καλό ρυθμό που είχε κατακτώντας έτσι τους 100 βαθμούς της τέταρτης θέσης. Καλύτερος χρόνος πίστας 49,131 sec.
Την 5η θέση και τους 90 Βαθμούς κατέκτησε ο Βασίλης Χατζηγεωργαλής με αυτοκίνητο Xray Xb 808 και κινητήρα Alpha. Από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό του αγώνα τίποτα δε φάνηκε να του βγαίνει χάνοντας συνεχώς έδαφος από τους προπορευόμενους.
Ένας ακόμα κακός αγώνας για το Νίκο Μακρυγιάννη ο οποίος κατέκτησε την 6η θέση και τους 80 βαθμούς. Απανωτά σβησίματα πρόβλημα στην τηλεκατεύθυνση και στο servo horn του Mugen ήταν αυτά που δεν τον άφησαν να πιάσει ρυθμό.
Έβδομός για μία ακόμη φορά ο πιτσιρικάς του Πρωταθλήματος Νίκος Μωρές με αυτοκίνητο Hobao Hyper 8.5 pro και κινητήρα Werks 21. Εγκατέλειψε νωρίς νωρίς στον 1ο κιόλλας γύρο από ρεύματα.
Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους χορηγούς που μας στήριξαν για την κατασκευή της νέας πίστας:
SUPER MARKET ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ – Ι ΚΤΕΟ ΤΖΑΝΝΕΤΟΥΛΑΚΟΣ Γ. – VELECTRONICS ΒΟΥΝΑΤΣΟΣ Ι. – KOS NET ΡΑΝΙΑ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΙΩΤΟΥ – ΚΩΣΤΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΔΗΡΙΚΑ – ΦΡΕΣΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΜΑΡΓΙΕΣ Π. ΠΑΧΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΣΥΝ. ΑΥΤ/ΤΩΝ – ΤΟΠΠΟΣ ΦΡ. ΞΥΛΕΙΑ – ΑΦΟΙ ΝΙΟΚΑΣΤΡΙΤΗ AVIN – ΑΦΟΙ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ – ΕΦΗΜ. ΣΤΑΘΜΟΣ – CITY 93 –
Τέλος πολλά συγχαρητήρια και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην Ασφάλεια Αγώνων των πιτσιρικάδων μας που και φέτος είναι μαζί μας και παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο την στιγμή του αγώνα. Μάλιστα πολλά από τα παιδιά αυτά έχουν βοηθήσει και στην κατασκευή της νέας πίστας. Τους ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά
Τα ονόματά τους είναι : Klaidi Neimi, Klaus Neimi, Μιχάλης Τσόγγος, Δημήτρης Νικολαϊδης, Ανδρέας Σαλαχώρης, Ronaldo Shehai & Δημήτρης Κώστογλου & ο μικρότερος από όλους Θοδωρής Τριανταφύλλου.
2ο Τοπικό Πρωτάθλημα Rc Evo Masters 2011 – 2012
Η Βαθμολογία των οδηγών έχει ως εξής:
ΓΕΝΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 2011 – 2012
1ος Σωτήρης Τριανταφύλλου 410 Kyosho MP9
2ος Παράσχος Τριανταφύλλου 390 Mugen Mbx6
3ος Στάθης Σταθόπουλος 340 Xray XB808
4ος Βασίλης Χατζηγεωργαλής 290 Xray 2011
5ος Νίκος Μακρυγιάννης 280 Mugen Mbx6
6ος Σωτήρης Δήμου 240 RC8 Asso
7ος Νίκος Μωρές 190 Hobao 8.5
8ος Βαλάντης Καπαράκης 100 Xray XB808
9ος Αντώνης Καραντώνης 90 Xray XB808
10ος Θοδωρής Κασίου 80 Xray XB808
Με εκτίμηση
Μανώλης Ι. Κουτάντος – Αλυτάρχης