Η πρώτη ομάδα της Πρέμιερ Λιγκ ,που έρχεται σε συμφωνία με το YouTube γίνεται η Μάντσεστερ Σίτι, συνεχίζοντας την έντονη «κινητικότητά» της στο διαδίκτυο. Οι «πολίτες» θα κάνουν δικές τους παραγωγές στα βίντεο, ενώ θα διαχειρίζονται οι ίδιοι τις διαφημίσεις οι οποίες θα αναρτώνται στον ιστότοπο τους.
Η Σίτι έχει δικό της «κανάλι» στο YouTube, ωστόσο, δεν υπήρχε κάποια ειδική ρήτρα αποκλειστικότητας. Πλέον, οι «πολίτες» θα έχουν το δικαίωμα να διαχειρίζονται οι ίδιοι τις διαφημίσεις στο «κανάλι» τους, το οποίο καθημερινά δέχεται περισσότερες από 3 δισεκατομμύρια επισκέψεις.
Οι κυπελλούχοι Αγγλίας είναι από τις πιο δραστήριες ομάδες της Πρέμιερ στο διαδίκτυο, ενώ το πρώτο βίντεο που ανέβηκε στον ιστότοπό της στο YouTube ήταν αυτό με τον Σαμίρ Νασρί να υπογράφει το συμβόλαιό του, το οποίο έφτασε τα 500.000 views μέσα σε 3 ημέρες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι «πολίτες», το citytv δημιουργεί περισσότερα από 100 βίντεο το μήνα για λογαριασμό του συλλόγου.