Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε στο Γκραν Πρι της Γερμανίας ο Λούις Χάμιλτον. Στον 10ο αγώνας της χρονιάς, ο οποίος διεξήχθη στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, ο Βρετανός κατάφερε να πάρει τη δεύτερη νίκη του στο πρωτάθλημα, σε ένα Γκραν Πρι που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι τέλους, όντας το πιο εντυπωσιακό που έχουμε δει ως τώρα.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ. Από την αρχή σχεδόν και μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας Χάμιλτον, Γουέμπερ και Αλόνσο είχαν όρεξη , κάνοντας έναν εκπληκτικό αγώνα με πολλές εναλλαγές στην κορυφή και καθοριστικές στρατηγικές. Δεν χρειάστηκε μάλιστα καν να κάνει τα… τερτίπια του ο καιρός για να αλλάξουν οι ισορροπίες.
Η νίκη του Χάμιλτον έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία από το γεγονός ότι κατάφερε να αποφύγει την… κατάρα που τον κυνηγούσε στη συγκεκριμένη πίστα με τα κλαταρίσματα τόσο το 2007, όσο και το 2009. Ο Βρετανός έκανε πολύ καλή εκκίνηση, αφήνοντας πίσω του τον Γουέμπερ. Στη συνέχεια ο τελευταίος συνέχιζε να πιέζει, ενώ και οι επιλογές της McLaren ήταν πολύ καλές, όσον αφορά στα πιτ στοπ.
Από την ώρα που τα κόκκινα φώτα έσβησαν οι Χάμιλτον, Αλόνσο και Γουέμπερ αφήνιασαν, δίνοντας μάχες ρόδα με ρόδα μεταξύ τους. Ο Αλόνσο, έχοντας καλύτερο ρυθμό από ότι τις κατατακτήριες δοκιμές, κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη τριάδα και να πιέσει για τη νίκη.
Το πιο καθοριστικό σημείο του αγώνα είναι η δεύτερη επίσκεψη των πιλότων στα πιτ. Το χορό άνοιξε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος βγαίνοντας έχασε τη θέση του από τον Χάμιλτον. Το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο Φερνάντο Αλόνσο, την ώρα που βγήκε από το δικό του πιτ στοπ, ωστόσο ο «αφηνιασμένος» Χάμιλτον τον προσπέρασε δίνοντας εντυπωσιακή μάχη.
Όσον αφορά τον Σεμπάστιαν Φέτελ, αυτή τη φορά αρκέστηκε σε… χαμηλή πτήση. Από την αρχή έχασε τη θέση του από τον Μάσα και φαινόταν να έχει αποδεχθεί εν πολλοίς την μοίρα της 5ης θέσης. Ωστόσο, στον τελευταίο γύρο Μάσα και Φέτελ μπήκαν μαζί για το τελευταίο τους πιτ στοπ, με τους μηχανικούς της Ferrari να… κοιμούνται, δίνοντας την ευκαιρία στον Φέτελ από το πουθενά να κερδίσει μία θέση.
Από εκεί και πέρα, ο Μίκαελ Σουμάχερ έδωσε πολλές μάχες, αλλά ένα οδηγικό λάθος δεν του επέτρεψε κάτι καλύτερο από την 8η θέση, πίσω από τον τιμ μέιτ του Νίκο Ρόζμπεργκ. Εξαιρετική εμφάνιση για τον Αντρέα Σούτιλ με την 6η θέση που κατέκτησε για την Force India, ενώ την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Κομπαγιάσι και Πετρόφ. Όσοι αναρωτιέστε για την 2η McLaren, ο Τζένσον Μπάτον από την αρχή πάλευε απλά για μια θέση στην πρώτη δεκάδα, πρωτού εγκαταλείψει τελικά με μηχανικό πρόβλημα.