Από τον προτελευταίο αγώνα για το φετινό πρωτάθλημα πρωταθλητής και μαθηματικά είναι ο Σωτήρης Τριανταφύλλου με αυτοκίνητο Mugen MBX6 και κινητήρα Novarossi 21, αφού και με αυτή την πρώτη θέση στον τελευταίο αγώνα τίποτα δεν του στέκεται εμπόδιο.
Με εφτά καρό σημαίες σε 12 αγώνες συγκέντρωσε 1120 βαθμούς ενώ κατάφερε να κατεβάσει το ρεκόρ πίστας σε 27,500 sec. Αναμένουμε βέβαια και τα αποτελέσματα του τελευταίου αγώνα που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη Κυριακή στις 22/5/2011.
Με μεγάλη μας έκπληξη είδαμε να κατακτά τη δεύτερη θέση ο Βασίλης Χατζηγεωργαλής με αυτοκίνητο Xray XB808 και κινητήρα Alpha 21. Τα δύο απανωτά προβλήματα του Παράσχου Τριανταφύλλου και αυτό του Νισύριου Βαλάντη Καπαράκη από ρεύματα ήταν οι αιτίες που του χάρισαν τη δεύτερη θέση.
Με ένα συναρπαστικό comeback ο Νίκος Μωρές επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις κατακτώντας την τρίτη θέση με αυτοκίνητο Hobao Hyper 8.5 pro και κινητήρα Orion Alpha 21. Αυτοί οι 80 βαθμοί του εξασφαλίζουν την τρίτη θέση στο Βάθρο της Κυριακής.
Με μια αρκετά καλή εμφάνιση σε αυτό τον αγώνα και παρόλο το φορτωμένο πρόγραμμά του ο Νίκος Μακρυγιάννης πήρε τους 70 βαθμούς τις τέταρτης θέσης με αυτοκίνητο Xray XB808 και κινητήρα Alpha 21. Τον ευχαριστούμε για τη συμμετοχή.
Με την ατυχία να του χτυπάει την πόρτα ο Παράσχος Τριανταφύλλου στο εικοστό έβδομο λεπτό του αγώνα και ενώ κρατούσε με σιγουριά την δεύτερη θέση, ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου δεν του επέτρεψε να τερματίσει, εγκαταλείποντας 3 λεπτά πριν το τέλος, κερδίζοντας όμως τους βαθμούς της πέμπτης θέσης. Βαθμοί οι οποίοι του εξασφαλίζουν και μαθηματικά πλέον το τρόπαιο της δεύτερης θέσης. Σημείωσε 46 γύρους με καλύτερο χρόνο 30.322 sec.
Έκτος τερμάτισε ο Στάθης Σταθόπουλος με αυτοκίνητο Xray XB808 και κινητήρα Argus 21. Για δεύτερη συνεχόμενη φορά κατεβάζει ακόμα ένα δευτερόλεπτο τον καλύτερο προσωπικό χρόνο του σε 33,843 sec. Του εύχομαι να συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς.
Τέλος την έβδομη και τελευταία θέση του αγώνα κατέκτησε το καταπονεμένο, άτυχο και τρεις φορές αδικημένο παιδί του Πρωταθλήματος, Βαλάντης Καπαράκης ο οποίος για τρίτη συνεχόμενη φορά αναγκάστηκε να βγει δύο φορές εκτός αγώνα από ρεύματα ενώ όλα έδειχναν πως είχε μία θέση στην τριάδα. Κατάφερε όμως να τερματίσει σημειώνοντας 40 γύρους σε τριάντα λεπτά αγώνα με καλύτερο προσωπικό χρόνο 31,147 sec.
Βέβαια σταθερή στο καθήκον της η Ασφάλεια Αγώνων της Rc Evolution.
Klaidi Neimi – Klaus Neimi – Μιχάλης Τσόγγος – Ronaldo Shehai – Δημήτρης Κώστογλου είναι τα ονόματα των παιδιών που έδωσαν το παρόν σε αυτό τον 11ο αγώνα.
Τους ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά.
Τέλος ευχαριστούμε τον μοναδικό χορηγό του Πρωταθλήματος κ. Σωκράτη Βασιλειάδη.
Μανώλης Κουτάντος
Η Βαθμολογία των οδηγών έχει ως εξής:
ΓΕΝΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ | ||||
1ος | Σωτήρης | Τριανταφύλλου | 1120 | Βαθμούς |
2ος | Παράσχος | Τριανταφύλλου | 1000 – 1 | Βαθμούς |
3ος | Νίκος | Μωρές | 870 | Βαθμούς |
4ος | Νίκος | Μακρυγιάννης | 710 – 1 | Βαθμούς |
5ος | Βασίλης | Χατζηγεωργαλής | 610 – 4 | Βαθμούς |
6ος | Βαλάντης | Καπαράκης | 400 – 6 | Βαθμούς |
7ος | Σωτήρης | Δήμου | 390 – 3 | Βαθμούς |
8ος | Τάκης | Κρητικός | 380 – 5 | Βαθμούς |
9ος | Αντώνης | Καραντώνης | 360 – 6 | Βαθμούς |
10ος | Θοδωρής | Κασίου | 350 – 2 | Βαθμούς |
11ος | Κώστας | Πεδής | 300 – 8 | Βαθμούς |
12ος | Στάθης | Σταθόπουλος | 210 – 10 | Βαθμούς |