Χαιρόμαστε όλο και περισσότερο όταν βλέπουμε νέους οδηγούς να συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια που γίνετε φέτος από όλους εμάς να ανεβάσουμε και να αναδείξουμε τη δραστηριότητα του Μοντελισμού σε επίπεδο αγώνων στο νησί μας.
Ο Κώστας Πεδής σε αυτό τον πρώτο αγώνα για αυτόν έλαβε μέρος, δυστυχώς όμως γιαυτόν δεν κατάφερε να τερματίσει. Τον ευχαριστούμε για τη συμμετοχή του και ελπίζουμε να συνεχίσει την προσπάθεια.
Το βιολί του συνεχίζει να παίζει ο περσινός νικητής Παράσχος Τριανταφύλλου με αυτοκίνητο X-RAY XB808 και κινητήρα Novarossi ο οποίος παρόλο που είχε χάσει τον πρώτο αγώνα με αυτή την δεύτερη συνεχόμενη πρωτιά περνάει 2ος στη Γενική Βαθμολογία του Πρωταθλήματος με 760 βαθμούς έναντι 820 του Σωτήρη Τριανταφύλλου που παραμένει σταθερός στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Την πολύ δύσκολη δεύτερη θέση κατάφερε να πάρει ο Σωτήρης Τριανταφύλλου με αυτοκίνητο Mugen Mbx6 και κινητήρα OSmax, αφού τα δύο απανωτά προβλήματα που είχε καθόλη τη διάρκεια του αγώνα (μία από πίσω αριστερό τροχό & μία από σβησμένο κινητήρα) τον ανάγκασαν να αλλάξει αυτοκίνητο μετακινώντας το ειδικό μάτι transponder του αυτοκινήτου του από το ένα στο άλλο, χάνοντας πολύτιμο χρόνο τερματίζοντας 4 γύρους πίσω από τον πρωτοπόρο Παράσχο.
Γεμάτος χαρά και ικανοποίηση για το νέο του απόκτημα ένοιωσε ο Βασίλης Χατζηγεωργαλλής ο οποίος μετά το Hpi Trophy 4.6 Truggy έτρεξε με το νέο Xray XB808 με κινητήρα Alpha 21. Ενώ όπως λέει και ο ίδιος δεν πρόλαβε να φέρει απόλυτα τα αμάξι στο χέρι του, κατέκτησε εύκολα την τρίτη θέση και τους 80 Βαθμούς σκαρφαλώνοντας έτσι στην 5η θέση του βαθμολογικού πίνακα.
Άτυχος φάνηκε ο Νισύριος μας Βαλάντης Καπαράκης με αυτοκίνητο XRAY XB 808 και κινητήρα Alpha 21 ο οποίος εγκατέλειψε στον 40 γύρο από μπαταρία στα ηλεκτρικά. Ενώ κρατούσε άνετα θέση μες την τριάδα αυτό το πρόβλημα του στέρησε το δικαίωμα να κερδίσει πολύτιμους βαθμούς. Ελπίζουμε στον επόμενο αγώνα να τερματίσει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Πέμπτος τερμάτισε ο δεύτερος Νισύριος μας Αντώνης Καραντώνης με αυτοκίνητο Agama και κινητήρα Alpha 21 χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, κατεβάζοντας τον καλύτερο προσωπικό χρόνο του σε 32,185 sec.
Απογοήτευση ένοιωσαν οι Θοδωρής Κασίου (σπασμένη καμπάνα) – Κώστας Πεδής (κινητήρας) και Νίκος Μωρές (εμπρός ιμηαξόνιο) οι οποίοι εγκατέλειψαν στους πρώτους 10 γύρους του αγώνα.
Την μεγαλύτερη και σπουδαιότερη συμμετοχή όλων μας την δίνουμε στην Ασφάλεια Αγώνων των πιτσιρικάδων μας οι οποίοι για ακόμα μία φορά ήταν άψογη καθόλη τη διάρκεια του αγώνα και πραγματικά χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα.
Αξίζει να σημειώσουμε την ταχύτητα των ανεφοδιασμών από τους αδελφούς Neimi σε 2,5 sec.
Τα ονόματά τους είναι Klaidi Neimi – Klaus Neimi – Δημήτρης Νικολαϊδης – Ronaldo Shehai – Μιχάλης Τσόγγος – Χρήστος Σπανός – Δημήτρης Κώστογλου και Διονύσης Χαμήτη.
Τους ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά.
Τέλος ευχαριστούμε τον μοναδικό χορηγό του Πρωταθλήματος κ. Σωκράτη Βασιλειάδη.
Η Βαθμολογία των οδηγών έχει ως εξής:
ΓΕΝΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ | ||||
1ος | Σωτήρης | Τριανταφύλλου | 820 | Βαθμούς |
2ος | Παράσχος | Τριανταφύλλου | 760 – 1 | Βαθμούς |
3ος | Νίκος | Μωρές | 710 | Βαθμούς |
4ος | Νίκος | Μακρυγιάννης | 540 – 1 | Βαθμούς |
5ος | Βασίλης | Χατζηγεωργαλής | 410 – 4 | Βαθμούς |
6ος | Σωτήρης | Δήμου | 360 – 3 | Βαθμούς |
7ος | Τάκης | Κρητικός | 350 – 5 | Βαθμούς |
8ος | Θοδωρής | Κασίου | 320 – 2 | Βαθμούς |
9ος | Αντώνης | Καραντώνης | 270 – 6 | Βαθμούς |
10ος | Βαλάντης | Καπαράκης | 260 – 6 | Βαθμούς |
11ος | Κώστας | Πεδής | 120 – 8 | Βαθμούς |