Με την παρουσία αλλά και συμμετοχή του 15 φορές Πανελλήνιου Πρωταθλητή Στέλιου Θεολογίτη ξεκίνησε για φέτος το Δεύτερο Τοπικό Πρωτάθλημα Δωδεκανησιακής Συμμετοχής Rc Evo Masters 2011 – 2012 την Κυριακή 23/10/ στη χωμάτινη πίστα του Αγίου Ιωάννη.
Πλήθος κόσμου έδωσε το παρόν και με σύμμαχο τον καιρό πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός στις 11:00 π.μ. ενώ ο αγώνας ξεκίνησε στις 12:30 μ.μ.
Με το πέσιμο της καρό σημαίας και μετά από 30 λεπτά αγώνα πρώτος τερμάτισε ο Στέλιος Θεολογίτης με αυτοκίνητο Xray Xb808 και κινητήρα Osmax ο οποίος έτρεξε εκτός συναγωνισμού λόγο του τοπικού πρωταθλήματος.
Ο Στέλιος σημείωσε 36 γύρους σε 30 λεπτά αγώνα ενώ κατέρριψε το ρεκόρ πίστας κατεβάζοντας σε 43.201 sec και 41,223 sec στην προπόνηση του Σαββάτου.
Μαζί του στο βάθρο και παίρνοντας την 1η θέση στο Βαθμολογικό πίνακα και τους 150 βαθμούς, ανέβηκε ο Παράσχος Τριανταφύλλου με αυτοκίνητο Mugen MBX6 και κινητήρα Novarossi.
Δεύτερος και προς έκπληξη πολλών τερμάτισε ο Στάθης Σταθόπουλος με αυτοκίνητο Xray Xb808 και κινητήρα Argus. Ένας νέος οδηγός αφού έχει κάνει μόνο 3 αγώνες πέρυσι και 1 φέτος κέρδισε τους 130 βαθμούς αφού είχε έναν πολύ σταθερό και αλάνθαστό αγώνα. Πολλά συγχαρητήρια
Την Τρίτη θέση στο βάθρο κατέκτησε ο περσινός νικητής Σωτήρης Τριανταφύλλου με αυτοκίνητο Kyosho Mp9 και κινητήρα Arrow. Η μεγάλη πίεση του αγώνα καθώς μέχρι και τα τελευταία λεπτά παιζόταν η πρώτη θέση με τον Θεολογίτη, του στοίχισε αφού με τα απανωτά σβησίματα του κινητήρα έχασε αρκετές θέσεις με αποτέλεσμα να τερματίσει τέταρτος παίρνοντας τους 110 βαθμούς.
Τέταρτος και με αρκετά προβλήματα στον κινητήρα τερμάτισε ο Νίκος Μακρυγιάννης με αυτοκίνητο Mugen Mbx6 EU και κινητήρα Alpha. Ο Νίκος κατάφερε να σημειώσει 28 γύρους σε 30 λεπτά αγώνα ενώ πέτυχε καλύτερο χρόνο 53.327 sec.
Την Πέμπτη θέση κατέκτησε ο πολύ άτυχος Βασίλης Χατζηγεωργαλλής με αυτοκίνητο Xray Xb808 και κινητήρα Alpha. Ένα πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου δεν του επέτρεψε να πιάσει ρυθμό χάνοντας συνεχώς θέσεις με αποτέλεσμα να σημειώσει σε 30 λεπτά αγώνα 26 γύρους πετυχαίνοντας όμως καλύτερο χρόνο 50,232.
Άτυχοι φάνηκαν σε αυτό τον πρώτο αγώνα για φέτος οι Νισύριοι μας Καπαράκης – Καραντώνης αφού σημείωσαν 17 γύρους ο πρώτος και μόλις 7 γύρους ο δεύτερος εγκαταλείποντας σε 26′ και 10′ αντίστοιχα.
Τέλος με αυτοκίνητο Xray Xb808 και κινητήρα Orion Alpha ο Θοδωρής Κασίου σημείωσε μόλις 6 γύρους σε 30 λεπτά αγώνα εγκαταλείποντας και αυτός από προβλήματα στο μοτέρ.
Μετά την λήξη του προκριματικού 10λέπτου δεν κατάφεραν να πάρουν εκκίνηση στον τελικό οι Σωτήρης Δήμου με αυτοκίνητο Associated RC8 & Νίκος Μωρές με αυτοκίνητο Hobao Hyper 8,5 pro.
Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους χορηγούς που μας στήριξαν για την κατασκευή της νέας πίστας:
SUPER MARKET ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ – Ι ΚΤΕΟ ΤΖΑΝΝΕΤΟΥΛΑΚΟΣ – VELECTRONICS ΒΟΥΝΑΤΣΟΣ Ι. – ΚΟΣ ΝΕΤ ΡΑΝΙΑ ΚΑΣΤΑΛΛΟΡΙΖΙΩΤΟΥ – ΚΩΣΤΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΙΔΗΡΙΚΑ – ΦΡΕΣΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΜΑΡΓΙΕΣ Π. ΠΑΧΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤ/ΤΩΝ – ΤΟΠΠΟΣ ΦΡ. ΞΥΛΕΙΑ – ΑΦΟΙ ΝΙΟΚΑΣΤΡΙΤΗ AVIN – ΑΦΟΙ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΑΘΜΟΣ – CITY 93 –
Τέλος πολλά συγχαρητήρια και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην Ασφάλεια Αγώνων των πιτσιρικάδων μας που και φέτος είναι μαζί μας και παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο την στιγμή του αγώνα. Μάλιστα πολλά από τα παιδιά αυτά έχουν βοηθήσει και στην κατασκευή της νέας πίστας. Τους ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά
Τα ονόματά τους είναι : Klaidi Neimi, Klaus Neimi, Μιχάλης Τσόγγος, Δημήτρης Νικολαϊδης, Ανδρέας Σαλαχώρης & Ronaldo Shehai.
Με εκτίμηση
Μανώλης Ι. Κουτάντος – Αλυτάρχης