Πανάξια κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο από όλους εμάς η Ασφάλεια Αγώνων των πιτσιρικάδων μας οι οποίοι παρότι είχε ξεκινήσει να βρέχει λίγα λεπτά πριν την εκκίνηση του 10ου Αγώνα δεν μάσησε καθόλου.
Klaidi Neimi – Klaus Neimi – Δημήτρης Νικολαϊδης – Μιχάλης Τσόγγος – Χάρης Γαλαθρής – Χρήστος Σπανός – Δημήτρης Κώστογλού – Τάσος Μάρκου είναι τα ονόματα των παιδιών που έπαιξαν τον πιο καθοριστικό ρόλο όλου του αγώνα…τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια από όλους εμάς και τους ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά.
Με την πίστα να είναι σε πολύ καλή κατάσταση από κάθε άλλη φορά λόγο της χθεσινοβραδινής βροχής πρώτος τερμάτισε ο Σωτήρης Τριανταφύλλου με αυτοκίνητο Mugen Mbx6 και κινητήρα Novarossi σημειώνοντας 56 γύρους σε 30 λεπτά αγώνα αλλά κατεβάζοντας τα χρονόμετρα της ηλεκτρονικής γραμματείας σε 28,314 δευτ. το γύρο.
Δεύτερος με μόλις 14 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισε ο Παράσχος Τριανταφύλλου με αυτοκίνητο Xray XB808 και κινητήρα Novarossi χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα σε αυτό τον αγώνα σημειώνοντας και αυτός με τη σειρά του 56 γύρους με καλύτερο χρόνο γύρου 29,291 δευτ.
Τρίτο τερμάτισε το ΑΤΑΚΤΟ ΠΑΙΔΙ του αγώνα, ο Νίκος Μακρυγιάννης με αυτοκίνητο Xray XB808 και κινητήρα Alpha 21 ο οποίος φάνηκε να έχει στο μυαλό του την εξόντωση όλων των αντιπάλων του αντί την κατάκτηση της καρό σημαίας. Έκανε 52 γύρους με καλύτερο χρόνο 29,618 δευτ.
Την μεγαλύτερη και ευχάριστη έκπληξη όλου του αγώνα την κέρδισε ο Κώστας Πεδής με αυτοκίνητο Hobao Hyper 8.5 pro ο οποίος τερμάτισε τέταρτος και φάνηκε να κρατάει ρυθμό καθόλη τη διάρκεια του αγώνα σημειώνοντας 49 γύρους εκ των οποίων οι μισοί περίπου ήταν πολύ κοντά στα 30 δευτερόλεπτα. Best Lap Time 30.408 δευτ. Του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.
Την πέμπτη θέση παρόλο που δεν του άξιζε, κατέκτησε ο Νισύριος μας Βαλάντης Καπαράκης με αυτοκίνητο Xray XB808 και κινητήρα RB S7 limited edition. Αυτός ο αγώνας για το Βαλάντη δεν ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να του συμβεί καθώς βγήκε έξω 3 φορές καθόλη τη διάρκεια του αγώνα ( 1η από τροχό 2η πάνω ψαλίδι 3η σβησμένο κινητήρα). Όμως με την άμεση παρέμβαση του Αρχηγού της Ασφάλειας Αγώνων Klaidi αλλά και την άψογη λειτουργία του αυτοκινήτου του αλλά και κινητήρα κατάφερε να τερματίσει σημειώνοντας 45 γύρους σε 30 λεπτά αγώνα αλλά σταματώντας τον καλύτερο χρόνο του σε 29,516 δευτ.
Για δεύτερη συνεχόμενη φορά η ατυχία φάνηκε να του χτυπάει την πόρτα καθώς ο Νίκος Μωρές με αυτοκίνητο Hobao Hyper 8.5 pro, δεν κατάφερε να τερματίσει εγκαταλείποντας στον 38ο γύρο από εμπρός δεξιά πλήμνη. Καλύτερος χρόνος αγώνα 29,972 δευτ.
Ο αγανακτισμένος και πιο αδικημένος όλου του αγώνα φάνηκε να είναι ο Βασίλης
Την 8η και τελευταία θέση κατέκτησε ο δεύτερος Νισύριος μας Αντώνης Καραντώνης με αυτοκίνητο Agama και κινητήρα Alpha 21. Σε αυτή του τη συμμετοχή σημείωσε 21 γύρους με καλύτερο χρόνο 36,001 δευτ.
Τέλος για ακόμη μία φορά τη σπουδαιότερη συμμετοχή όλων μας την δίνουμε στην Ασφάλεια Αγώνων των πιτσιρικάδων μας οι οποίοι για ακόμα μία φορά ήταν άψογη καθόλη τη διάρκεια του αγώνα και πραγματικά χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Βρέξει χιονίσει η Ασφάλεια Αγώνων θα νικήσει.
Τους ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά.
Τέλος ευχαριστούμε τον μοναδικό χορηγό του Πρωταθλήματος κ. Σωκράτη Βασιλειάδη.
Μανώλης Κουτάντος
Η Βαθμολογία των οδηγών έχει ως εξής:
ΓΕΝΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ | ||||
1ος | Σωτήρης | Τριανταφύλλου | 920 | Βαθμούς |
2ος | Παράσχος | Τριανταφύλλου | 850 – 1 | Βαθμούς |
3ος | Νίκος | Μωρές | 760 | Βαθμούς |
4ος | Νίκος | Μακρυγιάννης | 620 – 1 | Βαθμούς |
5ος | Βασίλης | Χατζηγεωργαλής | 450 – 3 | Βαθμούς |
6ος | Σωτήρης | Δήμου | 370 – 3 | Βαθμούς |
7ος | Τάκης | Κρητικός | 360 – 5 | Βαθμούς |
8ος | Θοδωρής | Κασίου | 330 – 2 | Βαθμούς |
9ος | Βαλάντης | Καπαράκης | 320 – 6 | Βαθμούς |
10ος | Αντώνης | Καραντώνης | 300 – 6 | Βαθμούς |
11ος | Κώστας | Πεδής | 190 – 8 | Βαθμούς |
{rokbox album=|Photos|}images/stories/galleries/buggymasters10_photo*{/rokbox}